A dost!!! Musí se taky i odpočívat…

Určitě také znáte ten pocit, kdy máte všeho dost. Všechno vám leze už krkem a víte, že pokud někam neodjedete a nezrelaxujete své síly tak bude hodně špatně. I já to tak mám. Občas je prostě potřeba odpočinek a relax. Hodit starosti za hlavu a prostě vypnout.

Jedna věc je neustálá péče o rostliny a vše přizpůsobovat jejich potřebám. Druhá věc je uvědomit si, že bez nás se také pár dní obejdou. Nebojte neumřou, je to jen pár dní. A my si odpočinek také zasloužíme, musíme nabrat sílu na nadcházející sezónu.

No, a tak jsem sbalila celou rodinu a vyjeli jsme do penzionu Lipůvka v Lipové – Lázně, v Jeseníkách. Je tu krásně zasněženo, idylická zima a nedaleko sjezdovky jak malé, tak větší.

Penzion je to menší, ale útulný, rodinné prostředí a výborná kuchyně. Opravdu jsme si tu všichni pochutnali. A to i přesto, že děti jsou mlsné. Dokonce tu dokáží velmi chutně a bez přirážky uvařit i bezlepková jídla. Pro nás opravdu veliký plus.

Nicméně jsme na penzion Lipůvka přijeli ve čtvrtek dopoledne a pobyt začali obědem. Odjeli na chvíli do ski areálu Miroslav, abychom si zahřály svaly na další dny. Na penzionu jsme si odpočinuli před večeří a večer se nám už nikomu nechtělo na sjezdovku. Ač byla kousek od penzionu.

Na druhý den ráno jsme hned po snídani jeli do ski areálu Karlov pod Pradědem. Je to velký areál a my byli plni očekávání, jak to tam bude vypadat.

Po celodenním lyžování jsme byli rádi, že máme klid, teplou večeři na penzionu a už nikam nemusíme. Jen dcera Anička pořád tvrdila, že se nudí. No, není se čemu divit, ve 12 letech, kdy jí začíná puberta jí všechno nudí 😉

Večer jsme měli jedno velmi zábavné a originální představení od Honzíka. Moc jsme se nasmáli, a dokonce i dcera, která jinak skoro všechno považuje za nudné. Až jsme z toho všeho zapomněli na čas a do postele se odebrali až okolo 23 h.

Další den totiž přinese další zkušenost s opět jiným lyžařským střediskem a my potřebujeme být aspoň trochu odpočatí. Všichni jsme usnuli skoro hned jak dopadla naše hlava na polštář.

Další den ráno jsme zjišťovali, jak to vypadá s počasím. Předpověď nebyla zrovna ideální jako minulé dva dny, ale i přes to jsme vyrazili do ski areálu Ramzová. Vrátili jsme se ale brzy na penzion, a tak se objednal oběd a přemýšleli jsme kam dál.

Mě a Dominikovi se nikam nechtělo, ale Anička chtěla někam jet, a tak jsme se domluvili, že s mým mužem Mirkem pojedou na blízký Lázeňský vrch, kde byla sleva na jízdné díky našemu ubytování v penzionu Lipůvka.

Až do večera jsme o nich nevěděli. Večer jsme šli i později na večeři, protože ten den tam přijelo mnoho nových hostů. Večeře byla opět výborná. Domluvili jsme se, jak to bude v následující den probíhat, protože to byl náš poslední den strávený v Jeseníkách.

Ráno, ještě před snídaní, jsme si sbalili všechny věci a odnesli si je uschovat na předem domluvené místo, aby mohli pokoje připravit pro další hosty a my mohli ještě na chvíli jet na lyžovačku. Tentokrát jsme všichni jeli na Lázeňský vrch. Po návratu následoval poslední, opět vynikající, oběd. A cesta domů. Relax na horách pro nás všechny skončil.

Celou dobu nám dělali v penzionu společnost Zuzanka a Honzík. Ti jsou totiž právě důležitou součástí oné rodinné atmosféry, která provází pobyt v Lipůvce po úplně celou dobu. Rádi se Vám také představí až k nim zavítáte 😉 Za úsměv a milé slovo jsou ochotni snést snad i modré z nebe.

Už nyní víme, že se na tento penzion Lipůvka chceme vracet i na další aktivní relaxy. Milujeme totiž mimo našich rostlin i cestování a objevování nových míst, hlavně těch přírodních. A tak se čas od času dočtete nejen o masožravých a exotických rostlinách, ale i o cestování a zážitcích, které nám pomáhají neubít se ve všední práci, která se po čase může stát rutinou.

V následujících čtyřech článcích se podrobněji dočtete, jak se nám líbily jednotlivé ski areály. Co bylo fajn, a naopak co se nám tam skutečně vůbec nelíbilo. Je to osobní pohled na daná střediska a fotografie jsou vlastní, autentické 😉

Těším se na Vás při dalších článcích, které zde budu publikovat.