Ski areál Lázeňský vrch

Tento poslední ski areál jsme navštívili vlastně hned dvakrát. Poprvé v sobotu odpoledne a večer a podruhé v neděli dopoledne.

Sobota odpoledne

Poprvé to bylo v sobotu, kdy jsme přijeli z areálu Ramzová a po výtečném obědě na penzionu se rozhodli, že pojedeme ještě nedaleko, abychom využili čas na horách. A protože se počasí umoudřilo neváhali jsme a jeli. Samozřejmě, že velkou roli pro naše rozhodnutí hrálo i to, že jsme tam, díky našemu ubytování, měli slevu na skipasech.

Sjezdovka tam není dlouhá, ale za to byla suprově upravená a sníh kvalitní. Skoro nikdo tam nebyl a to byla sobota odpoledne. Sjezdovku jsme tedy měli skoro jen pro sebe.

Ale všechno předčilo to co jsme od krátké sjezdovky čekali. Fronty žádné, minimum lidí na svahu a chvílema i sluníčko, které pomalu zapadalo. Tomu já říkám super zážitek na svahu.

V 16:40 se na chvíli zavřela sjezdovka, aby mohla vyjet rolba před večerním lyžováním.

Sobota večer

Nedalo nám to a nechtělo se nám ještě na penzion. Čekali jsme tedy na večerní lyžování, které začínalo už v 17h.

Čerstvý manžestr na sjezdovce, lidí ještě méně než odpoledne a skvělé osvětlení. Takto bych to asi mohla celé shrnout. ALE jen tak to nejde…

Byli jsme unešeni jak to mají dobře zorganizované a také jsme byli unešeni kvalitou sněhu. Jezdilo se nádherně a luxusně. Neznám lepší pocit než jezdit na čerstvě upravené sjezdovce – na manžestru. Vyjezdili jsme všechny body na skipasech.

Užili jsme si to a napravili pokaženou náladu z dopoledního lyžování na Ramzové. Unaveni a hladovi jsme se vraceli na penzion, který tou dobou už byl plný nových hostů, začínaly totiž jarní prázdniny pro Brno a část Prahy.

Neděle dopoledne

Druhý den ráno hned po snídani jsme se už podruhé vydali na tuto sjezdovku. Těšili jsme se. Byl to náš poslední den aktivního relaxu v Jeseníkách, protože po obědě jsme odjížděli domů, abychom se zase starali, s nově nabitou energií, o naše rostliny.

Lidí tam, díky začínajícím prázdninám, bylo mnoho, ale sníh byl opět kvalitní a dobře upravený. Počasí krásné, ale větrné.

Jediné co nám kazilo celkový dojem byli někteří návštěvníci, zejména děti, kteří předbíhali dlouhou frontu která se začala tvořit s přibívajícími návštěvníky tohoto, jinak skvělého ski areálu. Toto mohou ovlivnit jen ti kdo vychovávají a kdo se tak chovají. Ski areál v tomto případě nemohl vůbec nic s tímto udělat. A tak jim to rozhodně nemáme za zlé. Všechno ostatní bylo totiž super. Jen škoda, že tam mají pouze pomu, v tento den by se jim tam určitě hodila kotva 😉

Skipasy v neděli jsme měli jen na 2h, protože nás čekala dlouhá cesta domů. Tímto areálem jsme završili nejen náš relax, ale také prozatím i zkušenosti se sjezdovkami v Jeseníkách. A protože od té doby je stále teplo, nevíme zda tuto zimní sezónu ještě někam vyrazíme.